صفرتا صد ارسال کالا از چین

۵ بازديد

امروزه خرید کالا از چین و واردات آنها به موضوعی محبوب تبدیل شده است که به طور گسترده مورد استقبال قرار می گیرد. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود میزان واردات این کشور با هر روز در حال افزایش باشد. تنوع محصولات تولید شده در این کشور و قیمت مناسب آنها باعث شد افراد بیشتری به چین توجه کنند.

 

برای خرید و اارسال کالا از چین نیازی به سفر به این کشور ندارید ، اما از طریق شرکت بازرگانی مهیر کالاهای مورد نظر را می توان به راحتی از آن کشور خریداری کرد و به ایران وارد کرد. از طریق سفارش آنلاین و دریافت چک گارانتی از این شرکت قابل اعتماد ، می توان به راحتی به کالاهای مورد نیاز برای تجارت دسترسی پیدا کرد.

 

همه چیز در مورد ارسال کالااز چین

قوانین و مقررات خاصی برای واردات از این کشور وجود دارد که باید هنگام وارد کردن هر محصول مورد احترام قرار گیرد.

 

 آگاهی از شرکتهای تجاری معتبر با صفر تا صد واردات از چین باعث شده است که کالاها با استانداردها و طبق قوانین و مقررات لازم وارد کشور شوند.

 

 بیشترین کالاهایی که از چین ارسال میشود غذا ، اسباب بازی ، مبلمان ، ساخت و ساز و تجهیزات الکترونیکی ، کفش ، لباس ، محصولات بهداشتی و بهداشتی و غیره است که هر یک از آنها قوانین واردات خود را دارند.

 

شما می توانید به شرکت های تجاری قابل اعتماد برای خرید کالا وارسال کالا از چین اعتماد کنید.

 

شرکت هایی که گواهینامه های معتبری ندارند و مطابق با قوانین واردات نیستند ، باعث می شوند که کالاهای شما برای مدت طولانی در گمرک بمانند و مجاز به انتشار آنها نباشند.

 

 در این حالت ، کالاهای خریداری شده ممکن است به شما نرسد و ضرر داشته باشد.شرکت های تجاری معتبر که با صفر تا صد واردات از چین آشنا هستند و به این منطقه اعتماد دارند ، کالاهای شما را به شما و در صورت بروز مشکل در کالاهای خریداری شده تحویل می دهند ، می توانید به راحتی آنها را دنبال کنید.

 

شرایط واردات و ارسال کالا از چین چگونه انجام می شود؟

چین به دلیل تولید کلیه محصولات ، وجود زیرساخت های تولیدی مناسب و حضور کارگران واجد شرایط ، کارخانه جهان نامیده می شود. بسیاری از کشورها کالاهایی را از این کشور وارد می کنند که سود خوبی برای آنها است.

 

 روابط تجاری خوب ایران با چین کشور ما را به یکی از اصلی ترین وارد کنندگان کالاهای آن کشور تبدیل کرده است. برای واردات از چین ، باید مراحلی را که در زیر به آن خواهیم پرداخت ، طی کنید.

 

  شرط اول: انتخاب محصول مورد نظر

شرط اول برای واردات از چین انتخاب محصول است. شرکت های تجاری با نمایندگان اختصاصی در چین می توانند کالاهای با کیفیت بالا را با کمترین قیمت انتخاب و خریداری کنند و همین امر باعث می شود بیشترین سود را از خرید خود بدست آورید.

 

کالاهایی که توسط این شرکت ها وارد شده است ، کیفیت و قابلیت اطمینان آنها را تضمین می کند زیرا ضمانت دارد. همچنین ، با وارد کردن از طریق شرکت های تجاری قابل اعتماد با ضمانت ذخیره و حمل و نقل کالا و بازرسی مداوم آنها ، می توان مشکلات غیرقابل پیش بینی را حل کرد.

 

مالیات واردات یکی از مواردی است که کالاهای وارداتی را افزایش می دهد. شرکت های تجاری واردات کالا با کمترین مالیات را ساخته اند که این امکان را می دهد تا با سرمایه کم پرداخت شود.

 

شرط دوم: ارائه دهنده در چین را شناسایی کنید

یکی دیگر از شرایط واردات کالا از چین پس از انتخاب محصول مورد نظر اینن است که، باید تأمین کنندگان اصلی محصولات در چین را شناسایی کنید.تأمین کنندگان عمدتا کارخانه ها یا شرکت های تجاری هستند. ارتباط با تأمین کنندگان و قرار دادن سفارشات گام هایی است که باید در روند واردات کالا از چین انجام شود ، که با وجود در دسترس بودن شرکت های تجاری انجام می شود.

 

بازدید از کارخانه هایی که کالاها را برای تضمین کیفیت آنها تولید می کنند ، الزامی برای واردات و سفر به این کشورها برای دریافت گذرنامه ، ویزای توریستی و واکسیناسیون برای این بازدید است.

 

 شرکت های فعال در این زمینه ، با مطالعه تمام این شرایط و نیازی به حضور مستقیم و انجام این مراحل واردات ندارند ، این کار را با سرمایه کم انجام می دهند

شرط سوم: خرید محصول ازچین و برنامه ریزی حمل و نقل

اکنون باید به عنوان شرط بعدی از شرایط واردات کالا محصولات مورد نظر را خریداری کنید.با خرید محصول از چین جزئیات مربوط به هر معامله در فاکتورهای آن ذکرمیشود. پس از خرید ، جزئیات تحویل ، که معمولاً قیمت خریداران است ، باید تهیه شود. آگاهی از شرکتهای تجاری تجاری با واردات از صفر تا صد از چین ، واردات بدون آداب و رسوم و کمترین هزینه حمل و نقل در اسرع وقت.

 

شرط چهارم: انتشار گمرک

 شما باید کالاهایی که خرید از چین شده را از گمرک آزاد کنید. برای رها کردن کالاها از گمرک ، اسناد را ارسال کرده و با رویه های ویژه ادامه دهید و کالاهای خود را دریافت کنید. اگر اسناد انتشار را ارائه نمی دهید و از روش صحیح پیروی نمی کنید ، امکان مصادره کالاهای شما وجود دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند واردات بدون آداب و رسوم ، به این صفحه مراجعه کنید.....

 

تعرفه های گمرک برای کالاهای مختلف متفاوت است و هزینه کالاهای خریداری شده از چین را افزایش می دهد. واردات بدون هزینه یکی از مزایای شرکتهای تجاری است که از فرایندها از صفر تا صد آگاه هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.